Torr.. men inte nu längre!

Idag kom jag hem från skolan, åt lite macka och var allmäns afterschoolcool, som jag brukar säga.
Timmarna gick och jag beslutade att ta bort mitt smink och därmed även tvätta ansiktet. Detta resulterar alltid i att jag blir ganska torr och jag brukar därför smörja in mig, inget konstigt i det.
Den här gången tänkte jag att "äh, jag gör det sen..". Olyckligtvis gjorde jag inte det och jag bestämde mig istället för att ta en uppfriskande dusch efter dagens strapatser. Jag klev in i duschen och efter några minuter utbröt total panik i mitt extremsuperduperturbotorra ansikte. Jag grep tag i flaskan med badolja och bokstavligen hällde över hela ansiktet. Det kändes bra ända tills jag klev ut ur duschen. Mitt huvud har ju för fan förvandlats till en smörklump.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0