Till min vän med mörkt hår och hyperhögt skratt

Om du inte börjar på H och slutar på anna, så kan du sluta läsa nu. Följande text kommer nämligen att vara totalt jätteointressant för övriga. Anledningen till att jag måste göra detta är att Hanna inte är inne på msn, hon har kirrat nåt jävla lösenordsskydd på hennes blogg och jag sitter här likt en strandad val och orkar inte gå och hämta telefonen. Min sista utväg att nå dig, Hannapannakarrivarrivannakarrivarristinkenstankenstanna, är alltså här.
This is the message:
Ja, jag har fått sommarjobb och du vet ju var, så skit samma. (jag vill inte riskera att någon stalker förföljer mig hela sommaren). Du då? Eller det kanske man inte har fått veta än.
Ska vi kräkas på festivaler i sommar (eftersom du ändå bara gråter hela tiden.....) och dra till götet istället med Suss? Jag måste dock kolla över mina inkomster, för mi familia ska nog till estocolmo också.
Angående min uppgift såååå.. får vi se hur det går.
Vidare funderar jag på vilka dagar du är ledig nästa vecka?
Om du ringer senare finns det en risk att jag inte svarar, det beror på om jag lättat mitt feta arsle från stolen än. Vi får se, vi får se.

Kommentarer
Postat av: börjar på h och slutar på anna

svar:

a) nej, jag förstår inte var du har fått jobb
b) vi kan fara till götet, men eftersom jag är den enda realistiska av oss tre så förstår jag att vi borde börja planera annars kommer vi inte kunna fara. eftersom att gothiaveckan troligt är den mest besökta veckan så är det lite hetsigt att vi börjar boka färdmedel m.m snarast.
c) jag är inte ledig någon gång. eller, jo, jag är ju ledig när resten av sverige är lediga, alltså torsdag och fredag. varför undrar du?

allt detta skulle vi kunna ha sluppit om du bara såg till att svara när jag ringer dig......

2008-04-25 @ 23:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0