the spot

På skolan har vi ett rum där alla kan lämna sina datorer i super-säkra-metall-hyper-skåp för att de inte ska bli stulna (tro det eller ej, men även på snälla Midgård finns det sneaky typer). Mitt framför mitt skåp är det någon rackare som typ hällt ut halk-smörja. Det är inget skämt. Varje dag kommer jag traskande, glad i hågen, med perfekt fotfäste. Och just som jag ska stanna framför mitt skåp så slipprar det till under skon och jag är nära att ramla. Det kan ju tyckas att jag borde komma ihåg halkstället någon gång, men jag verkar vara ett hopplöst fall. Jag bedjar nu till Middans snälla städare att ge golvet inne i dator-skåp-rummet en rejäl omgång med mopparna. För säkerhets skull har jag ritat en karta:

image65









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0