Snart är jag död

Idag har jag lämnat in min dator till teknikerna. De har tydligen kommit på att typ hela världen kan logga in på våra datorer och komma åt våra hemliga bilder (hehehe), hemliga texter (hehehe) och kanske döda hela datorn (inte hehehe, döden är inget man skojar om i första taget).
Tyvärr tog det fem minuter för länge, så jag hann inte ta hem den innan min buss gick. Nu borde jag ju egentligen vara glad över detta, jag slipper ju nämligen dampa över Dreamweaverhelvetet, men det hjälper inte. Nä, för jag ska nämligen skissa min hemsida in i minsta detalj. När jag sedan har hela onsdagen fri från träning och annat ska jag jobba jävel.
Dendär hemsidan slänger jag väl ihop på några minuter, visst? Skönt att den snart är klar. Det blir ju lätt som en plätt, piece of cake, come closer cara mia, finefinemang (fajnfinnemang), skillowedillo.

Nu ska jag som sagt skissa tills jag somnar, så jag säger väl godnatt redan nu. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0