nu ska ni få höra

Nu ska jag lätta mitt hjärta för er, kära vänner. I skolan ska vi göra en hemsida. "Woho, vad roligt!" tänker sam -och naturtöntarna som inte kan något annat än räkna matte, prata spanska och skriva uppsatser om 1:a världskriget. Men jag ska berätta för er att det är inte så jävla roligt som det låter!!! Det är framsets hit och pageproperties dit. Det är left frame, right frame, bottom frame, top frame och det är bara några av alla fucking frames. Sedan har vi domäner och subdomäner, med reklam och utan. Jag skulle kunna fortsätta hela dagen.
Det är helt förbannat asigt megajobbigt att hålla reda på allt och jag vill dö.

Nu ska jag gå och äta Vildmannens höjdhoppssoppa. Spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0