myzzzkoo

Här satt jag i lugn och ro och pillade med hemsidan, när jag plötsligt hörde ett motorljud. Jag tänkte "kan det vara..? Nej, det är inte möjligt.."  Så kommer jag på att jag inte hämtat posten idag och beslutar att använda detta som coverstory när jag går ut för att undersöka ljudet.
Och tro det eller ej, men mina misstankar var sanna; i en liten springa i häcken ser jag en granne klippa gräsmattan! Vad i sjuttsinge land klipper man gräsmattan i April för? Vi bor väl inte i spanien? Gräset har ju för allt i världen just kommit fram, det är ju fortfarande gult och ligger ju fortfarande slickat mot marken, nerdränkt i slaskvatten! Klipper man gräset då? Nej, det gör man inte. Det är ju för fan som att klippa Peter Swartling.

.. Om det nu inte var så att han köpt en ny gräsklippare och bara ville åka runt på gården och glänsa. Vem vet?

Kommentarer
Postat av: KKK (heh)

Kul det där om Peter Swartling

2008-04-29 @ 20:24:41
Postat av: KKK (heh)

Kul det där om Peter Swartling

2008-04-29 @ 20:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0