Kan någon rädda mig?!

Förra veckan var priset jag skulle betala för någon att göra min hemsida 600 kronor. Och det var ju liksom ett seriöst pris, 1000 kronor skulle kännas för mycket. Tills nu.
Jag höjer härmed priset till 1000 jävla kronor!!! Jag tror att jag kommer vara död innan detta är över.

Imorse satt jag på allvar och funderade på att börja knarka. Om jag skulle göra det så måste ju någon undra varför , då skulle jag bara gråta och säga:
- Men jag måhåhååååsteeehhhh. (dundersnörvel). Jag kommer aldrig orka med alla läxor om jag inte får mina piller!!! Och dendär hemsidan..... ehuhuhuuuu
Sedan skulle ju allt lösa sig; lärarna skulle fatta att man inte kan sätta allt på samma vecka och jag skulle få anlita en cool kille som kirrade min hemsida. För mindre än 1000 spänn.
Helt perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0