Dagen so far

Idag har jag:

Vaknat. Tur för mig, annars hade jag ju varit död.

Övningskört. Jag körde till och med förbi två poliser, de tyckte jag var helduktig. Tur för mig.

Sjungit. Eller heter det jag gör skrikit? Hur som helst, bland låtarna fanns Flying without wings med Westlife (fantastisk låt), without love från Hairspray (självklart, den är ju forever etsad i min skalle) och all the man that i need med Whitney (jag har hört rykten om att vår vän Whitney såg konstig ut på en boxningsmatch och därmed kanske är tillbaka i knarkarsvängen. Men neej, Whittan! Neeej. Vad skulle det betyda förresten? Jag ser konstiga människor hela tiden, men inte knarkar dem?)

Gjort hemsidan. Har jag? Nej, för där ljög jag. Däremot har jag tänkt på att jag borde göra den, men icket.

Typ gjort klar hela filmen till infokampanjen. Det har jag faktiskt på allvar. Det är liksom bara finputsningen kvar. Dessutom har jag spelat in en egen låt till den. HAHAHAHAHAHAHAHA. Det värsta är att det är sant. Men Martan, Lindooh och Hannzorr, ni behöver inte oroa er. Den ska inte vara med på riktigt.

Ätit fem mazariner. Det är inget skämt, mer behöver jag inte säga.

Ätit pizza. Va? Kan man bli tjock av det jag har ätit idag? Det visste jag inte.

Druckit kaffe. JAAA, ni läste rätt!!!! Jag har helt frivilligt gjort i ordning kaffe åt mig själv. Jag är ju fantastisk.

Skrattat. Alltså seriöst, det är ju jättekul:







Snart har jag:

Ätit en glassdrink. Linas fel, allt är Linas fel. Det var hon som gjorde den, då måste jag ju äta av ren artighet.

Sprungit. Efter allt detta ätande måste jag ju faktiskt bränna bort allt.             .. om jag orkar.

Jobbat med hemsidan. Jag ska, Anita. Jag skaaaaaaaaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0