men.. gå, det luktar röv

Vilma - Vad skulle du helst göra, smälla i dig en massa bajs, eller äta typ en alldeles platt bajskorv?

Sååå har jag då börjat praoa (eller praktisera som det heter nu när vi är storbarn) på Nöjesmagasinet city. Idag har jag redigerat bilder, skrivit arkitektur-sammanfattnings-småpluttar-grejer och ätit lunch i Lottas lägenhet med henne och Ida. Lotta bor granne med en fantaaaastiskt cool herrfrisering med en bild på självaste Christiano Ronaldo. Frågan är ju varför man väljer att ha just honom i skyltfönstret på en herrfrisering.
Jag började fundera på hur jag skulle se ut om jag gick in där och klippte mig. Kanske som Christer Ulfbåge. Jag vet inte hur han ser ut, eller om han ens heter så, men jag har förstått att han har töntig frisyr.

 Så här ser jag och mina sisters ut när vi är på våra smartaste humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0