lägg pengarna på en korvbil istället!

nu har jag skrivit 226 ord på engelskan. det känns.. inte bra, jag måste nämligen skriva minst 800, fast jag är ju faktikst inte klar än. nog om detta.

Jag kan ju berätta vad jag har för outfit just nu, jag har förstått att det är himla coolt. på huvudet har jag valt att med mina bara händer dra ihop håret i en lite crazy hästsvans, vidare har jag dragit bak luggen med ett guldfärgat diadem från H&M för att slippa bli mer irriterad än vad jag redan är när jag gör engelskan.
På överkroppen har jag en stor vit t-shirt som jag fått av farmor och farfar när de var på semester på nåt ställe som heter Lom bok, var det ligger har jag ingen som helst aning om.. Under denna har jag en svart sporttop, det är nämligen bekvämast. kan tyckas att jag gick över klädgränsen där, men jag vet att ni ville veta. På naglarna har jag ett svart nagellack med glitter i. Det låter riktigt fult, men det är det inte. Dessutom går jag ju på midgård och där får man se ut hur fan man vill.
På benen har jag med nöje tagit på mig min syster Linas grå långkalsonger. Detta var ett självklart val eftersom dessa fantastiska byxor framhäver mina former på ett makalöst sätt. Dessutom ser stjärten så fast och fin ut. På fötterna har jag ingenting, utan låter tårna vifta fria. (ni med fotfobi, tex sanna kan ju låtsas som att ni aldrig läste dedär sista). Ja det var väl det.. Trosor? Jag vet att ni funderar eftersom jag började prata om en sporttop, men dom är vita.

Nu ska jag återgå till engelskan. Wish me luck, bitches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0