knark i hamnen

Jag är kär i Sunes jul. Alltså inte i Sune, utan i hela filmen. Den är helt underbar.

Igår sov jag hos Suss. Vi försökte kolla på Idol och fredag hela veckan men allt är ju bara åt helvete nu när våran Jesupojke och loverboy Chrille har åkt. Allt kändes bara så mörkt och sorgset så vi orkade inte ens kolla vem som åkte. Idag kom jag på att jag ändå är lite nyfiken, så är det någon som har svaret så säg till.


Today har jag varit på stan med Hanna. Jag köpte ett puder och en hårspray, så nu känns det som att dagen är fulländad. n0t. (för er som just trodde att jag var störd så var jag inte seriös med nottet..) Det kom några småpojkar i rulltrappen och petade på Hanna. Det var fettish funny att se när hon försökte klamra sig fast vid rulltrapps-arm-stöd-grejsen men, men misslyckades och ramlade som en nittioårig tant.

Jag har förövrigt inte gjort klart engelskan än, men ikväll ska jag vara jätterolig och göra den.. Jag har bara 400 ord kvar att skriva nu. Fast om jag har förstått Kicks-kristina rätt så är huvudsaken att det blir bra. Undrar ni vad min engelska handlar om? Den handlar om en älg. En jättespännande älg.

image11

Det här var förbannat tråkigt, jag vet det. Förlåt. Jag ska vara roligare sen ikväll när jag skrivit klart engelskan och är glad. Jag ska även leta reda på en film på mig och Suss när vi dansar, fast det är utan ljud. Men den är bra. Om jag fattar hur man gör så ska ni få se den.
Ha det bra, jag hoppas du dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0