ingenting sen kom ingenting ingenting ingentin kjdlkjölkjfdsaölkjfdsa damp

aloha
nu var det aslängesedan jag skrev, men jag ska bli bättre. nu ska jag börja på riktigt! .. ellerrrrrrrrrr....?

Idag har vi spelat in julkalendern hela dagen, skitkul faktiskt! det blir hur bra som helst, så jag hoppas ni är taggade alla midiseleverrrrrrrrrr!
sen har vi fått våra praktikplatser också, jag ska vara på nöjesmagasinet. jag är helnervis, men det ska bli kul i alla fall! rapport kommer under veckan (nästa alltså och efter det också, eftersom det är två veckor..)

imorse råkade jag tyvärr höra på Kents fucking ingenting-låt och har haft den i huvudet hela dagen. alltså seriöst, så sjukt meningslös låt. Vadå ingenting, sen kom ingenting sen kom ingenting sen kom ingenting. så kan man väl för fan inte sjunga? brist på fantasi puckon. Jag hatar den. Jag hatar hela Kent. Dessutom hatar jag engelskan som jag egentligen borde göra.. och som jag faktiskt ska ta tag i nu.                       ........ kanske........
Ha så bra tjallallaaaaaaaaaaaaa!

(här tänkte jag skriva förlåt till Kent för att jag var så dum, men sedan kom jag på att de faktiskt suger, så jag ångrade mig..)


Här är en bild när jag försökte göra sådär coolt som Linda och Martina är skitbra på, lixom att måla på bilden. Som ni ser gick det åt helvete med en väldigt välmarkerad kärlinje och en hand ser ut som en manshand, men jag är glad ändå. Det var ju trots allt första gången. hehehehehehehhehehehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

den blev asfin!!

2007-11-15 @ 19:00:11
URL: http://imlittlemisstroublebaby.blogg.se
Postat av: joy

tack! det finns alltså fler som inte gillar kent! ;)

2007-11-15 @ 19:07:51
URL: http://lovedoesnthurt.blogg.se
Postat av: Emma

hahaha,kent suger faktiskt och det är tillåtet att säga det! =D Bilden vart cool iaf!!=)ha en bra kväll!

2007-11-15 @ 19:09:37
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0