hej, vi kommer från bil och bostad

Igår var min och Jasmins enkät-dag. Fram till lunch gick vi runt på stan som två puckon och skrek åt folk att svara på våra frågor. Sjukt hur otrevliga alla är, alltså! Vi log våra snällaste leenden, ändå fick vi dissen hela tiden. Så, efter typ två och en halv timme hade vi fått fyra personer att svara på dedär jävla frågorna. Never again.

Meeeeeeeeeeeeen, så blev det again ändå. För på kvällen skulle vi på vip-hockey och fråga en massa gubbar om varför de var där istället för att kolla på fotboll. Gissa vad dom svarade.............? Alla älskar väl löven.....

Idag har vi Sprungit upp och ner tusen gånger, eller sprungit.. vi åkte i och för sig hiss. Hur som helst så har vi burit ner en massa kartonger (eller borde jag säga hus? Dom var enorma!) i källaren. Jag har aldrig träffat någon med sådan hiss-skräck som Jasmin, helt sjukt! håhåhåhå

Filmen på mig och Suss när vi shakear our asses är rent åt helvete störd. Dessutom fattar jag inte hur man lägger in filmer här. Men som sagt, jag ska ordna det gott folk. Eller I will fix it, som coldplay skulle ha sagt om dom bara gjorde om sin låt lite..

Nä, nu ska jag gå och kolla på bolibompa. Jag har förstått att det var vara ett jävla drag i studion ikväll.
PUSSSSSSSSSSSS!!! (inte, sådär skriver bara töntar..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0