tyvärr minns jag inte vad inlägget skulle heta...

Jag orkar inte vara som alla andra och skriva töntlistor som ändå ingen läser om vad jag fått i julklapp. Jag tänker bara plocka fram en sak av det allra finaste ur för övrigt min mycket, mycket fina jul.

Av min favoritsuss har jag fått en tamagotchi. Det är en flicka och hon heter Mona. Så fort hon inte har fullt med hjärtan på happy hoppar jag hopprep med henne eller leker härma-en-annan-tamagotchi-leken. Då blir hon happy.
När hon är hungrig ordnar jag en hamburgare. Ibland köper jag läsk. När hon är lite busig höjer jag rösten och när hon är ledsen säger jag snälla saker.
Och kan ni gissa vad som hände igår? På självaste juldagen? Rätt som det var gick min älskade Mona från liten baby till att bli ett barn! Jag har inte gråtit så mycket på länge.
Mona kommer ni att få höra mycket om i framtiden, det kan jag lova. Här kommer lite bilder på mig och Mona. Se så lyckliga vi är.




   Mona anfaller



   Mona drar ett skämt


  Mona sover


Det var allt! Nu ska jag och Mona kolla på resten av en prinsessas dagbok och dricka varm choklad. Hejdå!





Kommentarer
Postat av: kluven tunga

varför har du slutat med att skriva hejdå på olika språk? det var liksom bloggens höjdpunkt! ANNARS, god fortsättning!

2007-12-27 @ 15:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0