svingelskogen

Jag måste bara berätta; igår kväll, mitt under självaste sjätte sinnet så hände det. Mona blev tonåring! Detta märks främst på att hon har fått enorma framtänder.
Allt detta med hennes snabba utveckling måste bero på att jag tar hand om henne så otroligt bra.
Så för att fira begav vi oss tillsammans till tamagotchitown idag. Mona fick gå i skolan och hälsa på hennes gamla dagis. Sedan förlje jag med henne till spelhuset där hon vann ett par skor och en massa gothipoäng, 2100 närmare bestämt. Vi gick även till köpcentrat där hon fick en ny tröja, ett piano, en peruk, en kjol och megamycket godis. Så nu är Monas happy-hjärtan fulla, det kan ni lita på! Nu hoppar hon runt på skärmen och ser glad ut med sina bautatänder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0