Stora vävboken

Så har vi då intervjuat den store motivlackeraren Robert. Han var faktiskt jättesnäll och vi var faktiskt jättefnissiga, inte nervösa alls.
Nu i efterhand tycker jag nog att allt var ganska pinsamt, vi var helt oförberedda "men haha, vad fan är dehär för fråga?!" Men det var bara gulligt om du frågar mig. Han hade gjort ascoola grejer och var typ världskändis. Jag sa typ..
Men kul vare!

Gårdagens Idol var ju trevligt. Äntliigegegeegggeeeeennnn åkte Andreas ut! Hade jurun förresten bestämt sig för att böi snälla mot honom? tydligen. Sedan undrar jag en till sak, vad är det med hans fru? Sitter där och vinkar som nån galning, det är ingen som bryr sig, pucko. Kollade på aftonbladet tv på en intervju med Andreas. Dom visade bilder när alla pappizzar tog kort på han och frugan. Han ville pussa henne, men hon lät det gå fort, för sedan ville hon le i kameran. Här snackar vi golddigger, alltså... håhå

Idag ska jag och Hani dömma innebandy, likaså imorgon. Heltaggad.. Ikväll blire middag, godis och Hanna (eeeeeeeeeeeh, blä..) i mängder, eftersom Suss svek och valde sina bättre kompisar................................. äh, det är lugnt. vi klarar oss utan dig, biatch.

Nu ska jag starta om datorn, den har fick nämligen för sig att den inte hade några högtalare just när jag skulle lyssna på en helt ny värld och skrika för 1000:e gången, så nu har jag krypit runt här i en timma och dragit i sladdar. Min analys av läget är att det enda kvar att göra är att starta om allt. Intressant.
Såååååååå... Doviðenja, som man säger i Bosnien. Gud vad jag är språkkunnig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0