pink naillack

Jag tänkte samanfatta helgen i en spännande lista:

- Marie Picasso vann Idol. Kan inte vara någon som missat, om man inte räknar med Vilma som blev sur över att jag och Suss tog allt godis, så hon gick och lade sig istället.

- Jag har mått riktigt dåligt, eftersom jag och Suss tog allt godis..

- Jag har ätit riktigt mycket godis, eftersom jag och Suss tog allt .

- Jag har varit megaduktig och gjort klart ljudet till montaget. Det är helt otroligt töntigt och om jag var i min multimediahalva av klassen skulle jag vara väldigt spänd inför redovisningen imorgon då vi ska få oss ett riktigt gott skratt! Kanske rycker det även lite i mungipan på våran älskade uggla..?

- Jag har varit lite duktig och läst About a boy. Den där boken verkar aldrig ta slut. Tur att min räddaren i nöden Lotta Diehl var clever nog att hyra filmen, så den har jag nu sett 1000 gånger, alltså den tiden jag egentligen borde läst boken på..

- Jag har varit fantastiskt kreativ och gjort julkort. Ett gjorde jag tillochmed i 3D, jag måste ju vara sänd från gud för att göra julkort. Tyvärr spårade det hela när jag var cool och retade Vilma så hon började kasta stövlar.

- Karim losade mitt hjärta för alltid när han inte berättade för polisen att det var Hamza som filmade.. Det ser inte bra ut det här.

- Jag har kollat på innebandy när jag egentligen borde gjort engelska.

- Jag har kollat på julkalendern, andra avenyn och parlamentet när jag egentligen borde ha gjort engelska.

- Jag har varit inne på apberget, msn och skrivit i någon jävla blogg när jag egentligen borde ha gjort engelska.

- Jag har fortfarande inte gjort klart engelskan och inte läst ut boken............... Men ljudet har jag gjort i alla fall!

- Jag har låtit Lina bestämma vilka bilder som skulle pigga upp detta oäääändliga inlägg. Hon valde först denna:




image17.. Men det var tydligen ett skämt, så glöm att ni såg den.
                                                                                                                Istället valde hon den här:

image18 Det är Channing Tatum och han är jättesnygg. Tyvärr verkar min syster ha problem med bildsinnet och ser inte att han ser väldigt märklig ut på denhär bilden, inte speciellt schyrre. Och jag är ledsen att behöva säga det, men jag blir faktiskt inte så himla lycklig av att kolla på domdär kalsingarna han dragit på sig innan han gick in i duschen....


Det var allt från mig today. Nu ska jag faktiskt ta tag i denhär engelskan innan det blir allför sent.. för en gångs skull... Puss och kram, från Matilda som inte gillar skumbanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0