dear diary

Jag hittade en liten hemlig text som jag skrev på en lektion när jag egentligen borde gjort min engelska, som för övrigt gick rent åt helvete. Men hur som helst, här är den;

Dagbok 5/11 2007

Nu har vi engelska. Linnea tror att hon är smart och skriver på sin uppsats ser det ut som, men egentligen är hon inne på facebook. Det suger för övrigt.

Sanna töntar sig också med facebook. Hon har någon med skägg på sin bakgrundsbild.

Nicole H kanske skriver, jag tror hon jobbar fast hon inte har någon dator så hon skriver på papper.

Nicole Z är inne på facebook, det verkar vara himla poppis. Hon försöker bli vän med en massa, jag vet inte hur det går...

Lotta skriver en dagbok, hon härmade mig. Fast egentligen var det jag som härmade henne, men vi låtsas att det var tvärtemot.

Isabel N har skrivit jättemycket på sin novell, hon är totaly crazy och jag känner att jag kanske borde börja snart så det inte blir så bråttom i slutet.

Frida sitter bredvid mig och låtsas att hon inte äter macka och dricker smil, för dem skulle hon spara till efter träningen. Men jag har sett att hon knaprar och slurpar hela tiden. Medan hon knaprar och slurpar pratar hon med sin loverboy Lars (som jag har pratat med i telefon) och spelar röj med Isabell U. Jag misstänker att hon förlorar varje gång.

Jag skriver dagbok och härmar alltså inte Lotta. Förutom det så pratar jag med Frida och Isabell U på MSN. (Och här stod det någon jättehemligt, så det kan jag inte skriva här)
Ida sover på bänken, fast nu har hon vaknat. Det är nog luften som gör henne slumrig. Förutom att sova så är hon jättebra på att äta äpplen.

Robert sitter och fnissar och pratar tyst med Olof. Nu viskar de allt som går för att jag inte ska höra. Han är också avis på Fridas ostmacka som ligger mitt framför ögonen på honom.

Olof sitter också och pratar tyst, fast med Robert. Kanske lite för sig själv också, jag vet inte, men det skulle inte förvåna mig. Nu sa han just att han inte visste vad han skulle skriva, det kändes bra, för då vet jag att jag inte är den enda som är jättedålig på att komma på vad jag ska skriva.

Isabell U sitter och spelar röj med Frida och eftersom Frida förlorar hela tiden så antar jag att Isabell vinner. I övrigt har jag inte så stor koll på vad hon gör, men det skulle vara typiskt henne att skriva, hon är så himla ambitiös.

Lisa sitter bredvid Isabell och ser sur ut. Hon har rött nagellack idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0